22 Şubat 2016 Pazartesi

Neden

Kendini nasıl hissediyorsun bugün?
+iyiyim, 3 gündür uyuyamıyorum, doktora gittim, psikolojikmiş.

Ağlayan biri, ağlayan ötekileri.
-nolmuş?
-nolmuş?
-ölmüş mü?
-kim?
-neden ağlıyorsunuz?

İçeride aynı manzara. Dayanamıyorum, okul dışına çıkıyorum. Hüznüm bedenimi parçalayacak, dışarı çıkacak gibi oluyor. Kusmaya zorluyorum kendimi. Olamaz, olamaz ki. Daha dün konuştuk.

-neden?
-ne olmuş?
-neden?

Gözlerimden yaşlar akıyor. Durduramıyorum. Acaba nasıl hissetti? Durduramadı mı? Katlanamadı mı?
+iyi değilim, kendimi öldüreceğim.
+iyi değilim.

Bacağıma yatıyor ağlarken. Yapılacak ne var ki? Kendisini çok çaresiz hissediyor, dayanmasını söylüyorum. Yapılacak ne var ki?

-ne olmuş?
-tecavüz mü?
- ne alakası var canım neden olsun?
-"İman eksikliği"

Şikayet edeceğim sizi. Hepinizi. Tek tek kameraya alacağım. Meşrulaştıramayacaksınız.

Ağlıyorum, yazıyorum. Dayanılmaz mıydı? Nerede, nasıl?
Neden?

-neden?
-gitmiş.
-gidiyor.

Kim gidiyor? O alçak mı? Kaçsın tabi, kaçsın. Biz bilmiyor muyuz sorumlusunu. Giden o mu sanıyorsun? Giden benim arkadaşım. Giden. Giden benim arkadaşım.
O alçak mı? Katil o! Katil!

-nolmuş?
-neden ağlıyorlar?

Yeter, kapatın çenenizi! Daha fazla konuşmayın hakkında ileri geri. Daha da acıtmayın canımı. Daha da deşmeyin yaramı.

-nasıl yapmış?
-tabancayla.
Tabanca
-kafasından mı?
-evet.
Evet

Canı çok yanmış mıdır? Hangisi daha çok acıtmıştır canını? O adamın elleri mi bedenindeki, yoksa o silah mı kafasındaki

-hayır, neden?
-ölmüş.
-nasıl?
-intihar.

Bırakın, rahat bırakın beni. Ben de gideceğim arkadaşımın yanına. Rahat bırakın. Gideceğim diyorum. Duyuyor musunuz? Susun artık, susun!

-gerçekten mi?
-matematik hocası mı?
-ne?

Anlamıyorlar. Canım yanıyor. Çekilin. Kan kusuyorum. Acı kan. Acı. Acı kusuyorum. Suratlarına, o adamın suratına. Tüm organlarım acıyor. Rahat bırakın beni!

-tecavüz mü?
-neden?
-o kıvırcık saçlı kız mı?

Ne ruhum dayanıyor, ne kulaklarım bu sözlere. Dışarı çıkıyorum. Arkadaşımı da götüreceğim. Evinden alıyorum onu, kanlar içinde. 
Asla ölmeyeceğimiz yerlere gidiyoruz.

-Neden?

2 yorum:

  1. kaçıncı gün oldu bilmiyorum. halen evimizin tadı tuzu yok.rabbim tüm sevenlerine sbır versin.can yakanlar canının yanacağı günü beklesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kim oluyorsunuz? Canselin bir tanıdığı mı?

      Sil